وبلاگ جاواهاستینگ

افزونه های جادویی جاواهاستینگ

افزونه های جادویی جاواهاستینگ

تیم فنی جاواهاستینگ با پشتکار فراوان حتی در دوران کورنا، همه تمرکز خود را بر این گذاشته است تا کاربران جاواهاستینگ از بهترین خدمات و جدیدترین پلاگین‌های روز دنیا بهره‌مند شوند.

ما در جاواهاستینگ برخی از خدمات را که کاربران حرفه ای به آن نیاز دارند را به شکل ماژول یا افزونه بر روی هاست های سالانه ارائه می کنیم.

این افزونه ها یا به شکل پرداخت-استفاده هستند و یا نیاز به فعال سازی توسط همکاران مان در جاوا هاستینگ هستند که معمولا در کمتر از ۲۴ ساعت افزونه مدنظر بر روی هاست شما نصب و آماده استفاده می شود.

مدیریت افزونه در بخش پنل مدیریت هاست شما قابل دسترسی می باشد.

در ادامه برخی از افزونه های آماده شده توسط عزیزانم در واحد فنی را برای شما معرفی می کنم:


افزونه دیتابیس اراکل: با این افزونه بر روی هاست های جاواهاستینگ یک دسترسی مجزا به دیتابیس اراکل به شما داده می شود. حسب نیاز می توان این افزونه را به شکل اشتراکی و یا اختصاصی ارائه کرد.


افزونه دیتابیس پوست‌گره: با این افزونه بر روی هاست خودتون در جاواهاستینگ به جای mysql می توانید از دیتابیس پرطرفدار postgre استفاده کنید.


افزونه سامانه مدیریت محتوا: با این افزونه هاست خودتون رو به یک سیستم مدیریت محتوای قوی بر پایه jease.org خواهید کرد.

پوسته های مختلفی همینک بر روی جیز پیاده سازی شده که البته می توانید پوسته اختصاصی خودتون را روی جیز سفارش دهید!


افزونه پیامک: با استفاده از این افزونه می توانید اقدام به ارسال پیامک به مشتریان خود انجام دهید.

هم صندوق دریافت پیامک قابل ارائه می باشد و هم امکان ارسال پیامک های در لحظه یا اعتبار سنجی.


افزونه فضای گیت : با این افزونه شما یک اکانت رایگان gitlab اختصاصی بر روی جاواهاستینگ خواهید داشت و امکان مدیریت سورس کد پروژه و همینطور امکان وب‌هوک به هاست خودتون را خواهید داشت.


افزونه ELK : با این افزونه یک سیستم متن باز مدیریت لاگ بر روی هاست شما فعال شده و می توانید لاگ های وب‌سرورتون رو با یک داشبورد کاملا حرفه ای مدیریت کنید.


 


ارسال نظر: